Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε το απόλυτο θηλυκό της Κύπρου Εύα Κυριάκου - Eva Diva με τις 16 καυτές ερωτήσεις - Βίντεο

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Δύσκολα θα μου τραβήξει την προσοχή ένας άντρας σε κάποιο bar, είμαι πολύ επιλεκτική.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 


Α: Θα προτιμούσα ένα ωραίο δείπνο για πρώτη φορά.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…


Α: Στο διαδίκτυο δέχομαι καθημερινά εκατοντάδες προτάσεις, έξω πολύ δύσκολα πλησιάζουν οι άντρες.  

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Η συμμετοχή μου στον τελικό της Eurovision Cyprus.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Θα ήθελα να είμαι Γάτα, της λατρεύω και τις φροντίζω όσο μπορώ πιο πολύ.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Ποτέ, πιστεύω μέσα από τα λάθη μας αποκτούμε πείρα και εμπειρία.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Η καλή παρέα και το shopping therapy

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Με φοβίζει ο χρόνος που περνά και δεν επιστρέφει.  

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Δεν θέλω να προσέχουν μόνο την εξωτερική εμφάνιση, αλλά να τους κερδίζει το μυαλό μου.  
Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Για να είμαι με κάποιον απαραίτητη προϋπόθεση να ερωτευτώ

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Ο έρωτας κρατάει ζεστή μια σχέση.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Μου έχει τύχει ναι… Δεν ενδιαφέρομαι όμως

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…
Α:


Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Όχι, αντέχω πολύ το ποτό.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι είμαι όπως είπα πολύ επιλεκτικός άνθρωπος

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;

Α: Είμαι πολύ ειλικρινής και ευθύς άνθρωπος για να πω ψέματα.